wtorek, 3 sierpnia 2010

Lady Gaga musi chronić swoją waginę...

Znacie już tę śpiewkę Lady Gagi, że unika związków, bo boi się utraty energii? Tak, mówiła o tym wiele razy, teraz - na łamach Vanity Fair - znów wraca do tematu.

- Mam takie dziwne przeświadczenie, że jeśli prześpię się z kimś, on zabierze mi moją kreatywność przez waginę. Dlatego nieustannie jestem samotna. Jestem samotna nawet wtedy, gdy jestem w związku. To moja przypadłość, jako artystki..

Jak słyszeliśmy, Gaga znów z Lukiem Carlem, ciekawe czy jemu nie przeszkadza takie podejście?

Może nie, w każdym razie zawsze może liczyć na Gagę w innej, niż cielesne oddanie, kwestii.

- Nie będę kłamać - przyznała się w wywiadzie Stefani Germanotta. - Zdarza mi się okazyjnie wziąć kokainę. Mówiąc "okazyjnie" mam na myśli kilka razy w roku - uściśliła Gaga. 


Brak komentarzy: